Top 10

Minął miesiąc odkąd Teo jest na świecie. Czas leci jak szalony!
Przez ten czas udało nam się przetestować i sprawdzić na własnej (głównie Teosia) skórze sporo produktów.
Postanowiłam podsumować nasze top 10 najbardziej przydatnych rzeczy bez których ciężko by nam było.


TOP 10
Fot. Internet

1. MR B z Lullalove 
Termoforek i najlepsza przytulanka, która jest z Teo od pierwszych dni. Ogrzewa bolący brzuszek, a gdy przychodzą chwile nudy to doskonale przyciąga wzrok na długich parę minut. 
Polecamy!

2. Smoczek NUK
Trochę się obawiałam podawać smoczek w pierwszych tygodniach, ale płacze i krzyki zmusiły mnie do tego. Od teraz Teo i smoczek to dwaj kumple. Czasem nierozłączni, czasem pokłóceni. Jak to w życiu. 

3. Panda Fisher Price
Panda trafiła do nas od mojej siostrzenicy i okazała się strzałem w 10! Teo lubi sobie na nią patrzeć, zdążył też opanować kierowanie do niej rączki i jednym sprytnym ruchem przewraca ją na bok. A jaki jest z tego zadowolony :D.

4. Pajac miś H&M
Cieplutki pajacyk doskonale zastępuje kombinezon na sezon wiosenny. Teo szybko załapał, że ubranie w miśka wiąże się ze spacerem i jak tylko do niego trafi to praktycznie od razu wtula się w kapturek i zamyka oczka. Szybko się zakłada, jest przytulny - same zalety!

5. Organizer Munchkin
Z uwagi na brak miejsca na dodatkową komodę w sypialni szukałam czegoś, co mogłabym zawiesić na łóżeczku. Znalazłam organizer Munchkina i jestem mega zadowolona! Mieści ok. 50 pieluch, do tego ma kilka różnych przegródek, gdzie powkładałam pieluchy tetrowe, flanelowe i wiele innych rzeczy. Wszystko pod ręką - podczas przewijania Malucha nie muszę się od niego oddalać. 

6. Kocyk La Millou
W kocyku zakochałam się kilka lat temu u znajomych. Nie wyobrażałam sobie, aby Teo mógł go nie mieć :)
Milutki i mięciutki, a do tego po prostu piękny. Teo pod nim śpi w łóżeczku i wózku. Czasem leży też na nim na brzuszku i wtedy liski i rowerki bardzo go interesują. 

7. Fasolka do karmienia Motherhood
Nie byłam fanką tego produktu dopóki nie przetestowałam go w szpitalu. Fasolka okazała się idealna do karmienia po cesarce. 
B. zamówił poduszkę od razu po wyjściu ze szpitala. Sprawdza się w 100%.

8. Książeczka kontrastowa harmonijka - wyd. Sierra Madre
Teo jest zachwycony swoją książeczką! Jego ulubione obrazki to rower, wózek, łóżeczko i księżyc.
Oglądamy obrazki jak leżymy na macie edukacyjnej. Zaletą jest ilość obrazków oraz funkcja harmonijki - książeczkę można dowolnie zginać i przestawiać.

9. Książeczka kontrastowa "Zwierzęta wokół nas" - wyd. Sierra Madre
To pierwsza z serii kontrastowych książeczek Teosia. Teo dostał ją w prezencie od siostry ciotecznej :) Książeczka okazała się hitem i po jej sukcesie zakupiłam powyższą harmonijkę. Maluszek lubi oglądać zwierzątka podczas przewijania, szczególnie upodobał sobie psa, kota, konia, gęś i owcę.

10. Album małego dziecka - wyd. Egmont
Szukałam albumu w którym mogłabym zapisywać pierwsze chwile Teosia. Trafiłam na ten - poza główną funkcją czyli stronami na zapiski i zdjęcia, zawiera praktyczną szufladkę. Idealne miejsce na opaskę na rączkę ze szpitala czy pierwszy ząbek.
Może nie jestem fanką Myszki Mickey, ale ta szufladka mnie skusiła i nie żałuję. 


Wszystkie powyższe produkty z czystym sercem mogę polecić. Dla mnie to strzały w 10. Dla Teo też :)
Poniżej Teo testuje książeczkę i smoczek.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz