38 tydzień

I mamy magiczny 38 tydzień! Ciąża jest donoszona :):):) 




Teraz trzeba tylko czekać aż Maluszek zdecyduje się opuścić swoje bezpieczne gniazdko i przywitać się z rodzicami face-to-face.
Jeśli udał się w mamę to będzie punktualnie 12.03, a jeśli w tatę - to się spóźni :P
Może będzie prezentem na moje urodziny 18.03? 

Na razie Teo zrobił nam niespodziankę, bo zdecydował się pokazać swoją słodką buzię! Jest już całkiem pucaty i waży ponad 3100 g :)



Jutro idziemy na pierwsze KTG i zobaczymy co się tam u niego dzieje ;) 
Na razie okłada mnie co wieczór seriami kopniaczków, aż czasem musi tata interweniować i zagadywać Malucha, aby dał mi troszkę odetchnąć. 

Szykuje się post o wyprawce szpitalnej, bo jak się pewnie domyślacie, torby stoją spakowane. Mam lekki stresik, ale chyba bardziej czuję podekscytowanie przed naszym wielkim dniem.

4 komentarze :

  1. Moja przyjaciółka ma również termin na połowe marca! Już nie mogę się doczekać jak poznam Jej córeczkę. Po dwóch niepowodzeniach w końcu im się udało!

    Ciekawe do kogo będzie podobny Teo! Czy urodzi się kudłaty? :)

    Jak tam po KTG?

    OdpowiedzUsuń
  2. B. twierdzi, że będzie miał czarną czuprynę ;)
    KTG w normie. Nic się nie dzieje raczej. Kolejne za tydzień.
    Niestety wizyta u okulistki pozbawiła nas szansy p.n. :( mam otwór w siatkówce (tu padła dziwna nazwa) i jest to poważne ryzyko dla mojego wzroku. Przy mojej wadzie okulistka podjęła decyzję, żeby nie narażać oka i napisała wskazanie na c.c. Mój lekarz jest teraz tydzień na urlopie i kazał mi się położyć 06.03 na oddział, a 09.03 szykować się na operację. Nie ukrywam, że nie jest to szczytem naszych marzeń, bo nie pochwalam cesarek "na zimno", chyba że Teo się zsynchronizuje na ten sam termin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, czasem tak jest, akurat w tej sytuacji nie masz żadnego wyboru i musisz posłuchać lekarza. U mnie po 11 godz od odejścia wód padła decyzja o c.c a ja się popłakałam bo nie chciałam a nie było wyjścia :)) I powiem tak, nie ważne jaką metodą, ważne że czeka Was najwspanialszy dzień w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE maluszek donoszony :)
    Kochana piękna data na poród :) Mój synek jest z 9 marca i w tym roku nasze pierwsze urodziny także ;)
    Aniu ważne aby wszystko było ok i przebiegło bezpiecznie. A wyprawka szpitalna WAŻNA sprawa :) Ściskam
    Aneta P

    OdpowiedzUsuń