Blogi godne polecenia



Postanowiłam stworzyć swoją listę ulubionych blogów, które czytam najczęściej i które mogę polecić. Śmiało klikajcie w linki i czytajcie, komentujcie, udostępniajcie :)

amysimpsononline.com


1. Szafa Tosi



Blog przez duże B. Za staż (od 2012 r.), za posty, za jakość zdjęć, za współpracę z firmami, za zaangażowanie pozablogowe itp. Jak chcecie zobaczyć wspaniały dom, świetne dzieciaki, super akcesoria i ubranka oraz poczytać naprawdę dobre (i takie naprawdę ludzkie, bez puszenia się) teksty - ten blog jest dla Was. Julia, jego autorka, to musi być naprawdę fajna kobietka.
Do tego ma synka Beniamina, a przecież chciałam naszego synka na początku tak nazwać :)
Czapki z głów!

2. Moje wypieki



O tym blogu słyszał chyba każdy łasuch. I nie tylko, bo ja do nich nie należałam, a wspaniałe przepisy, no dobra - to zdjęcia, a nie przepisy, zmieniły moje podejście do ciast, ciasteczek, babeczek, torcików itd. Blog zawiera również przepisy na mniej słodkie smakołyki typu pizze czy tarty.
Jedno wielkie mniam!
Zajrzyjcie koniecznie!

3. Mataja



Blog o ciąży i rodzicielstwie. Bardzo obiektywne posty, poparte wieloma badaniami i naukowymi publikacjami. Dla każdego rodzica, obecnego i przyszłego, aby wiedział z czym to się wszystko je (czyli ciążę i dziecko :P) i aby nie ulegał setkom zabobonów i innych dyrdymałów powtarzanym wokół nas. Blog prowadzą trzy mądre kobiety, które dobrze wiedzą (i z doświadczenia, i z wykształcenia, i z pracy zawodowej), co piszą.


To blog, który prowadzi moja koleżanka. Jest ona mamą trzyletniej już Zuzi, o której każdy dźwięk dzielnie walczy (Zu urodziła się z niedosłuchem). 
Blog pełen miłości, troski, ale też uporu i zawzięcia w wychowaniu i rehabilitowaniu tej ślicznej dziewczynki. Pati powinna otrzymać order uśmiechu i miłości!
Gorąco polecam!


Kolejny blog parentingowy. Znalazłam go jak już byłam w ciąży i zaczęłam czytać od początku (czyli od jego powstania). Karolina, mama Maksa, przechodziła ciążę w tych samych miesiącach, co ja. Był to dla mnie doskonały przewodnik co, jak i gdzie (co kupić, z czym się zmierzyć, co boli i jak sobie z tym radzić) na czas ciążowy. Obecnie dalej śledzę życie małego Maksa i jego mamy. 
Również polecam chociażby za ciepło, miłość i radość z jaką Karolina pisze o swoim synku i ich życiu codziennym. Do tego świetne modowe stylizacje Maksika. 


To drugi blog prowadzony przez znaną mi osobę - koleżankę ze studiów Karolinę. Blog z bardzo ludzkim podejściem do macierzyństwa, świetne porady z "życia wzięte", ciekawe historie, często nowe posty (jak ona to robi?? ja ledwie znajduję czas na zrobienie obiadu), fajne zdjęcia itd. Mała Tosia odmieniła świat swojej mamy o 180 stopni, a Carla jest w niej zakochana! I nie ma co się dziwić, bo Tosia jest przeurocza.
Naprawdę warto poczytać.

7. Make life easier



Tego bloga znają chyba wszyscy. I to pewnie nie tylko ze względu za jego walory (dobre teksty, super zdjęcia), ale osobę, która go pisze, czyli Kasię Tusk.
Polecam, przekonajcie się sami.

8. Scraperka


Świetny blog wnętrzarski. Dużo inspiracji, wspaniałych zdjęć i poleceń produktów. Dla wszystkich ceniących dobre wnętrza oraz poszukujących inspiracji.

9. Flowmummy


Blog parentingowy. Autorką jest przebojowa (zdecydowanie) Justyna, która wraz ze swoimi chłopakami: trójką małych i jednym dużym mieszka w Irlandii. Genialne teksty, cięta riposta, super zdjęcia i najważniejsze: prawda, prawda, prawda.
Nie każdy odważyłby się poruszyć wprost takie tematy, które porusza Flow mummy. Ona ma jednak gdzieś zdanie innych i robi to co umie robić: świetnie pisze i wychowuje swoich cudnych synków.
Aha: ma synka Teodora :)

10. Wronek



Perypetie Wronkowej rodzinki śledzę już od jakiegoś czasu: i na blogu i na instagramie. Ciekawe tematy postów, estetyczne zdjęcia, warto zajrzeć!


*wszystkie zamieszczone nagłówki pochodzą z polecanych blogów.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz