Welcome!

Welcome

Na początek postanowiłam się przywitać szczególnie z tymi, których blogi natchnęły mnie do stworzenia własnego bloga, a są to: 

Pati z zuzilinowo
Karolina z maksopolis
Julia z szafatosi
Dominika z mommydraws
Ania z niechajszyje
Justyna z flowmummy
Aga z prettypleasure
Karolina z mamacarla

i wieloma, wieloma innymi blogerkami, które piszą, fotografują, inspirują i dzielą się swoim życiem.

Założeniem jest, iż będzie to blog parentingowo-lifestylowy, a co z tego wyjdzie, to zobaczymy :) 

Kilka słów o nas

A. i B. - jesteśmy parą już dobrych kilka lat, małżeństwem trochę krócej, ale wydaje nam się, że wieki całe. Obecnie jesteśmy na początku 34tc i w marcu spodziewamy się naszego małego baby boy. 
Poznaliśmy się w stolicy, obecnie pomieszkujemy w mieście z którego pochodzimy. Na razie nie wiążemy jednak przyszłości z konkretnym miejscem i nie zapuszczamy korzeni - nie zdziwcie się, jak za jakiś czas wrócimy tam, gdzie wszystko się zaczęło :)

Sporo podróżujemy i mamy nadzieję, że jak już będziemy we trójkę, to akurat ta część naszego życia się nie zmieni. 

A to my:


Naszego Malucha spodziewamy się  w pierwszej połowie marca (dokładnie za 49 dni) - na razie nasza Kruszynka rośnie, kopie zawzięcie i uparcie nie chce pokazać się en face na USG. 
W tym czasie mama przebywa już od listopada w domku, zbiera inspiracje, szykuje wyprawkę (o tym będzie jeden z kolejnych postów), kącik do spania i ogólnie - zmienia cały swój świat na przyjście nowego członka rodzinki. 
Tata nas wspiera, uczestniczy z nami w szkole rodzenia, łaskocze Malucha i stara się robić wszystko, aby w momencie pojawienia się synka, mieć dla nas trochę więcej czasu, bo obecnie dużo pracuje.

To ja i Maluch:



Jak widzicie brzuszek jest już całkiem spory, a o jego ciężkości mogę zapewnić :P


Plany: 

W nadchodzących dniach, tygodniach i miesiącach postaram się przybliżyć nasze wcześniejsze tygodnie ciąży, jak również na bieżąco informować co u nas słychać. 

Mamy nadzieję, że zainteresowaliśmy Was chociaż troszkę naszym życiem i będziecie nas odwiedzać :) 
Pozdrawiamy z zaśnieżonego miasteczka!
Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze :

  1. Ja jestem zainteresowana...chętnie poczytam kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu Chryste! I ja dopiero teraz się o tym dowiaduje?

    Matko Kochana serdeczne gratulacje dla Was :) Oby Synek był zdrowy, a wszystko inne się ułoży!!!!

    Ucałowania dla Was! A nawet miałam pisać do B. zaklepać termin na czerwcowe urodziny Zu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz, pisz :) Jak dobrze pójdzie to się we trójkę wybierzemy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim ogromne gratulacje!!! Już w marcu Wasze życie zacznie się na nowo! ;) sasasasa!
    Poza tym niezmiernie mi miło, że mój blog również posłużył Ci za inspirację. Będę zaglądać! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń